Ikke skru av vasken, jenter er på do!

Gjesteinnlegg:

Hei!

Jeg var helt i sjokk, når jeg kom inn på badet, og det var flere vasker som var på, men det sto ingen der! Når jeg gikk bort for å skru av vasken, var det ei jente som kom ut, og sa: IKKE SKRU AV VASKEN, det er andre på do!

Jeg stoppet opp et øyeblikk. Vannet rant fortsatt, og jenta ble sur, fordi jeg ville skru av vannkranen. Jeg husker jeg tenkte at det var vanlig å skru av vasken, når det er ingen som bruker den. Ikke minst at man sløser unødvendig med vann. Det holdt altså på å renne over, men jenta brydde seg ikke, for man skulle ikke høre at man var på do.

Jeg ville undersøke dette nærmere, og fikk vite fra flere venninner at dette var helt vanlig.

Dette er særlig utfordrende for kjøpesentre som har butikker under toalettene, og som må betale, ikke bare for nytt gulv, men for at skadene som kommer i tillegg når vann kommer inn i butikken. 

Det vil koste flere hundre tusener, om ikke flere millioner!

 

Jenter, hvis dere er redde for å gå på do i offentlighet, tenk på dette:

1. Tenk hvor mye det vil koste å legge nytt gulv, når det blir oversvømmelse.

2. Å gå på do er helt naturlig. IKKE VÆR REDD for å gjøre noe som er helt naturlig!

3. Alle gjør det!

 

Vi skal ikke være redde for å gå på do! 

 

Vi blogges !
– Caroline 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg