Testet Five guys, var det verdt det?

Hei fine! I dag tenkte jeg at til middag skulle jeg teste ut Five Guys. For de som ikke vet hva dette er så er det en burger og pommefrites restaurant. En veldig mye dyrere versjon av mcdonalds. De er kjent for sine milkshaker og eeeeehhhh det var ganske dyrt. 

Jeg gikk inn heldigvis på en god tid og det var bare noen få der. Burgerne jeg bestilte var en cheeseburger og bacon burger. Tror det er en god grunn til at de ikke har prisene sine på den offisielle nettsiden deres hehe. Jeg bestilte også pommefrites regular som er medium og selvfølgelig en sjokolade milkshake. Jeg tenkte jaja det er middag men alt dette ble 300 kr. I know dyrt! Jeg ville heller dratt på restaurant, men det var godt. 

Burgeren var veldig saftig og fortsatt varm når jeg kom hjem. Det var nok pomme frites til min kjæreste og jeg, og det var crispy og god kvalitet. Da jeg skulle bestille burgeren kunne jeg velge fra en plate hva jeg ville ha på burgeren, så jeg valgte ganske basics og nesten alt på den andre burgeren. Toppingene er gratis, men det var litt forskjellig og noe annerledes. Blant annet at du kunne ha barbecue saus på burgeren osv… Musikken var etter min mening litt for høyt så støy nivået var også ganske høyt i restauranten. 

 

Om jeg vil dra dit igjen vet jeg ikke. Jeg ble kjempe mett av bare milkshake og pomme frites. Det var veldig rent og nytt og det er også veldig nytt i Rotterdam, Nederland. Jeg likte burgeren men den minnet meg veldig om big mac. Det var god kvalitet på kjøttet. 

 


Hvis du vil spise en god burger i oslo for ganske lik pris så vil jeg anbefale “illegal” som er rett ved youngstorget. Veldig god burger og jeg pleide å dra dit med min søster. 

Milkshaken var den beste jeg har prøvd i Nederland, men Ali kaffe på trekanten har den aller beste sjokolade milkshaken for han bruker ekte sjokolade iskrem med sjokolade biter i milkshaken. hehe 

Nå tror jeg ikke jeg skal spise ute på en stund fordi jeg bestilte også take away mat i går hehe. 

Har du prøvd Five guys? 

Vi blogges <3 
//Alissa 

#fiveguys #nederland 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg