Noen ting er verdt det

Hei fine! Jeg har nettopp vært på forelesning og jeg skal redigere en ny video i kveld. Jeg prøver å hvert fall legge ut en ny video annenhver dag.

Det er verdt det. Det er morro og hver gang jeg filmer legger jeg merke til hvordan jeg kan bli bedre og flinkere. Dette gjelder både mens jeg filmer og redigerer.

Jeg fikk en så fin gave av min kjære i går og jeg elsker den. Det går litt utenfor komfort sonen fordi jeg vanligvis ikke går med noe gult. Men denne var såå fin

Det som er fordelen med at jeg driver med video nå er at jeg ikke blir veldig ukomfortabel når vi må lage videoer på universitetet. Videoen skal lages sammen med andre internasjonale studenter som akkurat nå er på utveksling her.

Vi har valgt tema food waste. Dette er et viktig emne og jeg er fornøyd med det Hehe. Som regel prøver alle å ha forskjellige emner sånn at karakteren ikke blir basert på hva andre har gjort.

Samtidig vil man være litt orginal når man filmer så vi får se hvordan dette blir. Jeg tenkte kanskje å filme noe under vann siden jeg har gopro.

Her er jeg ved biblioteket i Nederland og jeg synes dette er en veldig fin by.

Dagens planer er å sjekke noen artikler og litt om firma jeg skal skrive en innlevering om.

Ikke veldig spennende. Hehe men det er hvert fall en liten oppdatering akkurat nå

Vi blogges <3

//Alissa

#Nederland

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg