Fremtidige vlogger

Hei fine! Jeg tenkte å dele med dere noen av de fremtidige youtube videoene som jeg skal legge ut snart. Jeg har filmet og filmet og i dag tenkte jeg blant annet å legge ut en ny video hvor jeg snakker på kantonesisk. Siden dere fine lesere kommer innom bloggen min så er det klart at dere burde få en liten sneak peak på hva som kommer snart. ​

Siden jeg filmer så mye av livet mitt her så tenkte jeg kanskje å kaste meg på enten vlogmas eller Vlogtober. Jeg har ikke helt bestemt meg ennå men jeg tester min nye Gopro Hero 5 i denne vloggen og sjekker hvordan kvaliteten er i forhold til Iphone 8. Hvis dette er interessant så stay tuned! 
Her snakker jeg Kantonesisk i hele videoen og det gikk ikke såå bra men jeg gjorde mitt beste haha. Det er mange som har lurt på hvor jeg kommer fra og om jeg kan snakke det osv… så å filme en hel video på kantonesisk var kanskje en god ide. 

Den nye vloggen jeg la ut i går var når jeg dro til Katte Kafeen! Det var såååå koslig så hvis du elsker katter så er dette en kjempe fin vlog hehe. 

Det er naturligvis mye av youtube videoene mine som handler om mitt liv som student i utlandet og hva jeg gjør og hverdagslig ting. Det er kanskje mer interessant å se det via video enn hvis jeg legger ut bilder av alt jeg gjør haha. Det er også en måte dere kan bli bedre kjent med meg. Jeg har akkurat nå kanalen min på engelsk fordi jeg studerer i utlandet, men hvis det er noe jeg har gjort som er veldig interessant så skriver jeg selvfølgelig om det på bloggen. 

Her er vloggen som ble lagt ut i går: 

Hva slags type videoer liker du å se på youtube? 

 

vi blogges <3 

//Alissa 

#youtube 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg