Universitet livet: Time for time

Hei fine! I dag tenkte jeg å dele hvordan en typisk dag ser ut for meg time for time. Timeplanen er natuligvis ikke den samme hver dag men kanskje dette kan være en liten guide til hvordan en vanlig hverdag i Universitets livet ser ut. Akkurat nå har jeg pause før neste forelesning starter 14.45. 

07.00 Stå opp og fikse meg + spise frokost som vanligvis er to toastet brød med salami og et egg hvis jeg rekker å koke et egg.

07.45 Gå ut av døren fordi jeg må på forelesningen klokken 08.45 

08.30 Ankommer universitetet 

08.45 Første forelesning i Export management

10.30 Forelesning avsluttet og må gå til neste forelesning som starter om 5 minutter 

12.15 Seminar i European Public Policy som nesten er det samme som forelesning bare at vi snakker om det vi ikke fikk med oss på forrige forelesning 

12.15 har jeg pause så jeg spiser vanligvis Lunsj her til 13.00 (men vi får også lov til å spise i klasserommet hvis det ikke bråker) 

13.00 en ny forelesning i Fransk til 14.45

14.45 Ferdig for dagen og drar hjem 

16.00 hjemme igjen, med mindre jeg snakker lenger med venninner. 

17.00 redigere ny video 

18.00 lage middag + spise middag

19.00 Gjøre ting som handler om skolen og forbereder til i morgen. Vanligvis har jeg et annet seminar eller practicals hvor man må snakke i dialog på fransk og vite informasjon i forveien for å kunne diskutere saker. 

20.00 lese gjennom dagens forlesningsnotater eller en god bok. 

21.00 Se på serier 

22.00 se mer på film eller serier med kjæresten 

23.00 natta (kanskje) lol 

Dette er litt en typisk dag, men når det er eksamen så er det mest lesing 9 timer eller 10 timer pr dag osv… hehe. Sånn er det når man blant annet har 5-6 eksamener da må jeg lese på forskjellige fag samtidig. 

Håper du synes at dette var litt interessant. hehe ! 

Vi blogges <3 
//Alissa 
#universitetet #livet #time 

6 kommentarer

Siste innlegg