Sjekker ut nye prosjekter

Hei fine! Som dere vet så har jeg jo startet med youtube men dette er ikke bare bare. Jeg har vlogtober som da vil si at jeg legger ut massse videoer. Jeg prøver på hverdag, men dette tar naturligvis mye tid.

Jeg liker det veldig og i fjor var jeg ganske beskjeden og nervøs når jeg snakker foran kamera men jeg tenkte dette må jeg bare bli bedre på.

Det er jeg veldig glad for at jeg gjorde fordi nå går det bedre enn før. Jeg øver så å si hverdag og finner nye teknikker jeg synes er morsomme.

Det er jo ikke alltid like spennende fordi jeg daglig Vlogger men jeg snakker også mye om mote og sminke og kultur som jeg interesserer meg for.

Det er veldig morro å se hvordan livet mitt har forandret seg allerede på noen måneder. Jeg fikk tilsendt mitt aller første produkt. Jeg har startet på 2 året på universitetet og dette er en tid jeg vil huske. Selv om det er litt kjedelig å se nå så vet jeg at jeg kommer til å takke meg selv en dag for bra minner.

Vi blogges <3

\ Alissa

#nederland #student

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg