daglig vlogging og negler

hei fine! I dag tenkte jeg å skrive litt om mine erfaringer med daglig vlogging. Siden jeg så og si nettopp har startet igjen med youtube er det lett å være veldig motivert i starten, men så kommer studielivet inn og man mister litt motivasjon, kanskje litt ideer osv. men så langt så går det bra. Jeg har begynt å vlogge daglig og grunnen til dette var at jeg tenkte at hvis jeg skulle starte med youtube så må jeg gjøre det ordentlig. Hvis jeg skal bli flink må jeg gjøre det ofte og det burde bli en del av rutinen min om jeg vil at det skal bli en vanesak. 

Dette er naturligvis ikke for alle og de fleste av videoene mine er på engelsk nettopp fordi det er litt lettere for mine venninner her i utlandet også om de vil se videoen. Det tar mer tid om jeg skulle legge undertittel på hver eneste video jeg filmer. Jeg legger det naturligvis inn om jeg snakker på et annet språk som kantonesisk. 

https://www.youtube.com/channel/UCO-ndH5ME6oo1o9j8i1jC3g?view_as=subscriber

Min tvilling Caroline, vil ikke være med på vloggene hehe men det er mest fordi hun synes det er litt kleint. Men hun har lovet at hvis det går bra etterhvert og greier så kan det hende hun blir med på en video i ny og ne. Men nå som jeg bor i Nederland er det jo mye vanskeligere.

 

Hva er det jeg vlogger om? Jeg vlogger om livet mitt, universitetet, hva jeg gjør, hvilke sminkeprodukter jeg bruker og ting som jeg opplever. For eksempel når jeg dro til Budapest. Jeg er kjempe glad for at jeg kan se tilbake på minner i denne vloggen. Ting jeg har spist der og hvordan kulturen er i et annet land. 

Når jeg startet youtube så visste jeg at jeg ville vlogge om livet i Nederland. Det er ikke så mange som opplever dette og det er vanskelig å finne vlogger om det hehe. Tro meg jeg gjorde mye research om det. 

Et spørsmål jeg ofte får er om neglene mine er ekte. Ja det er de. Mine egne naturlige negler. Et spørsmål som følger etter er hvordan jeg klarer det. Vel svaret er at jeg ikke gjør så mye med de. Det høres kanskje rart ut men om man biter, legger på neglelakk ofte eller gel så blir neglene mer og mer slitte. Jeg passer på at jeg ikke overfiler dem, og klipper dem aldri helt ned. Jeg er jo også heldig med at de alltid har vært sterke. Jeg har alltid foretrukket å ha lange negler fordi jeg synes at det gjør at fingrene ser slankere ut. hehe. Drikk mye melk og alt det der hjelper også. 

Vi blogges <3 
//A

#Nederland #neglertips #youtube #dagligvlogg 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg