Full boks med gratis ting

Hei fine ! Er det noe jeg elsker så er det gratis ting. Og denne gangen fikk jeg en stor eske med masse rart. Naturligvis er dette en helt ny video på min kanal fordi jeg tenkte at det var litt morsommere å se meg unboxe hele greia sammen med dere.

Her om dagen var et firma på forelesning og de forklarte litt hva de gjør og hvordan firma funket i forhold til staten og hvordan de får penger og hvordan de er unike. De ga også ut gratis skjerf til alle sammen så jeg følte meg litt som en fotball supporter fordi skjerfet var laget av samme materialet

Tiden mens jeg har vært i Nederland så har jeg fått ganske mye gratis greier lol. Tror nesten annen hver måned eller no. Dette er jo for å reklamere for produktene men kult at man får det gratis.

Jeg har blant annet fått is te, kake, Pepsi, cola, popcorn, skjerf. Jeg har også funnet penger på bakken en gang.

Haha

Vi blogges <3 sjekk ut videoen «Alissa C»

//Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg