Middag med venninne i Nederland + navn bytte

Hei fine! I går dro jeg på restaurant og spiste favoritt maten min. Det var utrolig koselig å se venninnen min igjen. Hun er på utveksling i Irland akkurat nå og koser seg masse der borte. Jeg håper jeg får muligheten til å besøke henne. 

Vi dro på kino rett etter og kom litt sent haha fordi vi snakket så mye om det nye livet hennes og hvordan det går med oss og alt det der. ​


Dette er i byen Rotterdam. Kjempe fin by og utrolig koselig om kvelden også. Solnedgangen her er helt super og disse bildene er bare tatt med mobilen. 

KlX-36U0fJA 

Vi så på Venom og den var skikkelig bra! Kinoen vi dro til hadde IMAX så vi kjøpte 3D briller og lyden var utrolig høy. Vanligvis er jeg ikke pirkete med det, men jeg måtte faktisk holde meg for ørene hehe. Denne nye vloggen ble filmet i september, men siden jeg legger ut en ny video hver dag denne måneden så tenkte jeg at det kanskje var interessant. Dagene mine er litt forskjellige og jeg prøver å bli flinkere til å vlogge så da tenkte jeg at det er bedre å bare hoppe i det og gjøre så mye ut av det som mulig. Jeg blir aldri flink til å vlogge om jeg ikke tar opp kamera og faktisk begynner. 

Ting jeg har vurdert i det siste er at jeg skal sette meg et mål og hvis jeg når det så kan jeg oppdatere til andre ting. Blant annet tenkte jeg at om youtube går bra så kan jeg oppdatere til kamera Canon G7X Mark II. Det er litt dyrt, men et veldig fint og kompakt kamera. Kamera jeg har nå er også kjempe bra for nybegynnere. 

Men jeg har en veldig stor interesse for tech så er det noe jeg investerer mest penger i. Det og skole natuligvis.

En annen ting er at jeg har valgt å bytte navn på youtuben kanalen min. Det nye navnet er “life lens”. Fordi det handler veldig mye om mitt liv via kamera linsen og jeg følte at det passet til kanalen. First name Life, last name lens. hehe jeg synes også at det klinget veldig fint. Hvis man søker Alissa så kommer det vanligvis opp en veldig stor youtuber og dermed blir det vanskeligere å søke opp mine videoer. Det er jo like lett å bytte tilbake om jeg føler for det, men akkurat nå er jeg veldig fornøyd. 

Det er ikke unatulig å ha youtube kanalen i et annet navn og jeg hadde et annet navn før dette også haha. Å finne et passende domene er vanskelig og ja noen ganger må man bare forandre om det er noe som passer bedre. Et av de vanskeligste er hvis man starter en youtube kanal og har beautyby eller noe sånt fordi da er det sikkert over 1000 kanaler som starter med det samme. 

Jeg kan ikke tro at dette året snart er ferdig. 2 måneder. I år fylte jeg 21 og er det noe jeg vil huske med dette året er at jeg hoppet i det. Det er både skummelt og spennende å starte med sosiale medier. Jeg har venner som gjerne ville startet en blogg og de tar fantastiske bilder. De har alt utstyret, men de sier at de ikke vil fordi de ikke tørr. Min søster har gått inn på tanken nå siden hun er ute og reiser, og jeg håååper at hun kommer til å gjøre det. Det er så gøy å diskutere om kallenavn for hennes blogg og hvilken platform hun burde skrive på. Jeg elsker å blogge og vlogge fordi jeg vet at jeg kan se tilbake til ting jeg har gjort og samtidig gi litt tips og erfaringer til andre. Jeg får noen ganger meldinger om at innlegget mitt har hjulpet så mye fordi jeg har gjort noe som andre vil gjøre senere. Det er noe som gjør meg kjempe glad. 

Vi blogges <3 
//Alissa 

#Nederland #doit 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg