Ukens spørsmål #4 motivasjon, helgen, uken

Hei fine! I dag kommer jeg med ukens spørsmål og denne uken har bare flydd forbi. 

Hva gjorde du denne helgen? 
Jeg hadde en ganske rolig helg. Vel de fleste helgene mine er ganske rolige. Jeg prøver å få til å gjøre så mye skole arbeid som mulig fordi det er fint at jeg kan ta min tid og ikke stresse. Jeg hadde middag med en venninne og vi spiste favoritt maten min. Jeg skulle egentlig på et lite event, men bestemte meg for å ikke dra fordi jeg vet at det bare hadde vært kaos. 

Hva er planene for neste uke? 
Planene for neste uke er å bli ferdig med en video som er et gruppe projekt. Jeg må også bli ferdig med å skrive en del innleveringer. Oktober er eksamen månede så jeg må nok få ting litt i gir nå og jobbe en del. Det er litt kjedelig å holde på med den så lenge. Det jeg elsker med video og redigering er at jeg fortrekker å bli ferdig på under en time med redigering også lagre det på kanalen. Siden jeg driver med Vlogtober så må jeg bare ha så mange videoer som mulig allerede klare. 

Har du noen motivasjons mantraer? 
Når det kommer til å holde meg motivert så tenker jeg ofte på hva jeg vil til slutt. Alle ting i utdanningen for eksempel er ikke kjempe gøy og eksamen er veldig stressende, men jeg for å holde meg motivert så pleier jeg å sette meg ned og tenke hva er dette kan føre til. Det at jeg tar utdanning åpner flere dører til bedre jobber og jeg vet at det er noe jeg ikke kommer til å angre på senere. Den nye videoen jeg la ut i dag handler om ting jeg gjør for å bli motivert. 

https://www.youtube.com/watch?v=fe-tkwwIb2I&

Hva er ukens sang? 
For meg så er det Flames av sia og david guetta. Jeg har blitt skikkelig dilla på den. 

Hva slags farger bruker du vanligvis? 
Det går mye i mørke farger fordi det er lettere om det skulle bli skittent. Som du blant annet ser på bildet så er jeg veldig glad i jeans og svarte sko. Farger jeg bruker ofte er sort, blå og brun kanskje. Det kommer veldig ann på dagen. Noen ganger går jeg med rosa og gul og andre dager helt mørkt. 

Hva er det fineste med å bo i Nederland? 
Annet enn at jeg har muligheten til å bo med min kjæreste så er det at jeg kan fortsatt utforske nye steder og siden landet er så sentralt så er det så lett å reise rundt. Jeg elsker også at folket her er så vennlige og åpne, veldig nysjerrige og det er lett å få seg venner. 

Kommer det en lookbook ut snart? 
Ja jeg har filmet en liten lookbook for høsten og den kommer ut snart på kanalen. Det er naturligvis på engelsk fordi det er flest som ser på kanalen hvis videoene er på engelsk. 

Vi blogges <3
//Alissa 

#ukensspørsmål 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg