En Lang dag

Hei fine! Nå sitter jeg endelig på toget og er på vei hjem. Det var en utrolig hyggelig kveld med nye student ambassadører. Vi fikk blant annet en ny flaske som er kjent her (dopper) den er med på å forbedre miljø. Firma tar bedre vare på plastikk.

Stasjonen er veldig fin så selv om jeg må vente på toget så får jeg filmet litt og tatt litt bilder Hehe.

Nederlandsken min er ganske dårlig og nå som jeg ikke har det som fag så er det enda vanskeligere å presse seg selv til å faktisk øve.

Det er en veldig travel måned og siden det er mellom kaldt og varmt ute så begynner mange å bli syke. Inkludert meg selv.

Den nye videoen ute i dag er en video hvor jeg tester ut gopro som et vlogging kamera. Uff jeg må bruke dette kamera mer haha. Det er ikke veldig lenge siden jeg kjøpte det men jeg glemmer noen ganger at jeg har det .

Vi blogges <3

// Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg