Jeg møter ikke fremmede

Hei fine! Jeg vet at jeg ikke har blogget hver dag, men det er mest fordi jeg bruker mest tid på instagram og youtube akkurat nå. Samtidig hadde jeg nettopp en liten Q and A på instagram hvor jeg svarte på mange spørsmål. Jeg hadde basically en AMA. Og jeg tenker at jeg like gjerne kan svare på de spørsmålene her om dere lurer på det samme. 

Er jeg singel ? 
Nei jeg har kjæreste og vi har vært sammen i over 4 år. 

Jeg fikk et spørsmål om jeg kunne møte en mann. Jeg svarte selvfølgelig nei. sorry. Jeg møter ikke fremmede folk og det er drit skummelt at han var veldig pushy og sa at vi var venner selv om jeg sa at jeg ikke kjenner han. Og at vi var familie. NEI … er det noe vi HVERT FALL ikke er så er det familie. Så jeg blokkerte han for det ble litt masete for meg. Han skulle altså flytte til nederland neste år og ville møte meg. han skulle flytte til den samme byen. eeeeeeehhhhhhh ja… nei vi er og kommer aldri til å bli familie. 

Jeg vet ikke hvordan man hånderer sånt bra.. jeg vil ikke være uhøflig, men nei er et nei. Jeg har ikke en gang tid til å møte eller henge med venninnene mine akkurat nå. Jeg har eksamen om 2 uker lol. Hvis jeg hadde hatt tid hadde jeg dratt hjem til norge og besøkt familien. Spist en god norsk kebab… ja det er annerledes! jeg klarer ikke å finne det samme kjøttet her. 

Hvilket bøker er best for nybegynnere som vil lære nederlandsk? 

Jeg bruker Nederlands in gang og den kan man kjøpe på nett. 

Her kommer det noen bilder fra noen andre spørsmål jeg fikk

Jeg liker å dele om mine erfaringer med å bo i utlandet og nå er det 1800 følgere som liker lære seg litt nederlandsk i ny og ne. det er morro. Derfor var det også litt annerledes spørsmål som kom nå men håper du likte innlegget for det. 

jeg liker at folk føler at de kan spørre meg spørsmål og at den nye instagram spørsmål funksjonen er anonym så de ikke trenger å være redde for å spørre om personlige ting eller hvilket level de er på og vil forbedre seg. 

Vi blogges <3 
– A 

#studentiutlandet #student

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg