Ukens Spørsmål #5 ensomhet, uken, favoritter

Hei fine! I dag er det søndag og det betyr for denne bloggen at jeg skal skrive et innlegg om ukens spørsmål. Jeg hadde også svar til noen spørsmål i forrige innlegg også. Men dobbelt opp er bare bra. 

Hvordan var denne uken? 
Denne uken var stressende i forhold til andre uker. Det ble plutselig veldig mye som skulle bli ferdig på en gang så jeg må nok bruke noe tid denne helgen til å få fikset og ordnet ferdig alt. Jeg har blant annet et video projekt hvor jeg har jobbet i mer en 6 timer bare på å redigere. Samtidig prøver jeg å finne nye måter å gjøre ting litt mer interessant. 

Hva skal skje med youtube? 
Jeg har tenkt til å satse mer på den engelske kanalen min, og dermed tenkte jeg at jeg skulle gjøre litt forandringer på hvordan jeg redigerer og mens jeg filmer. Jeg vet jo selv hva jeg liker så det er bare å sette seg inn i det og lære så mye som mulig av profesjonelle som kan mye om dette. 

Er du fortsatt student ambassadør? 
Ja, det er jeg men nå er jeg senior student ambassadør. Dette betyr at jeg får litt mer ansvar og kan ta meg av ting litt på egen hånd og får velge enda mer selv om hva jeg vil og ikke vil gjøre. Dette er frivillig arbeid så det er viktig at det ikke står i veien for skolearbeid. 

Hva er den neste tingen du skal feire? 
For min del så blir det at min eldre søster har bursdag i morgen og når jeg blir ferdig med eksamen. Eksamen er om 2 uker. Jeg har “heldigvis” bare 2 stk. lol heldigvis, som i at i Nederland har jeg vanligvis 5 stk på en uke. Men det betyr at det er mange innleveringer for dette semesteret. 

Hvordan er høsten i Nederland?
Det er veldig varmt her. Akkurat nå er det 18 grader og mye sol. Jeg kan nesten ikke gå med noen av “høst” jakkene mine. hehe men jeg klager ikke fordi jeg elsker fint vær og jeg blir i et ganske godt humør også. 

Hvilken genser er din favoritt akkurat nå? 
Denne fra Calvin Klein er favoritten min akkurat nå! Elsker den og jeg klarer ikke å slutte å bruke den. 

Føler du deg noen ganger ensom i utlandet? 

Aldri si aldri, men når jeg føler meg ensom så kan jeg snakke med familien. Jeg savner jo selvfølgelig familien og venner , men nå som det er så travelt så har jeg faktisk ikke så mye tid til å tenke på det. Det som er vanskeligst med å bo i utlandet synes jeg at familien og venner ikke kan oppleve Nederland sammen med meg. Som for eksempel hvis jeg drar til stranden her så er det veldig annerledes enn i Norge så jeg ville gjerne opplevd det med dem. 

Har du sett noen bra filmer? 

I går så jeg en skikkelig bra film, den het Acrimony. Jeg liker veldig godt Tyler Perry, som er direktøren i filmen. Alle skuespillerne er flinke, og jeg er ganske kresen på om jeg synes filmer er bra eller ikke faktisk. dette er mest fordi jeg ser så mye haha. 

Hva spiser du ofte til middag? 

Ris, kjøtt og salat, jeg elsker denne kombinasjonen. Mest suppe ellers, men til middag så er dette digg! 

Vlogger du fortsatt hver dag? 
Det gjør jeg og kanalen heter Life Lens. 

 

Vi blogges <3 
-A 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg