Sykt spennende

Hei fine! ååå jeg gleder meg masse til premieren av den nye fanstastics beasts and where to find them kommer ut. Jeg er i skikkelig prøv å slappe av mood fordi jeg vet at jeg har en del ting som skal gjøres de neste to ukene. Blant annet må jeg tenke på at jeg fortsatt vil blogge for dere fine lesere selv om jeg har eksamen. 

Jeg elsker alt som har med film å gjøre og når jeg var yngre så ønsket jeg faktisk å bli film producer, men ja som en tradisjonell asiatisk familie så er det ikke helt det familien ville hehe. Men nå gå jeg jo noe helt annet men det er fint at jeg har youtube fordi da produserer jeg jo mine egne filmer, på et hvis. 

takk å lov for at jeg er endelig ferdig med video projektet mitt. ååå jeg fikk en kjempe fin kommentar i dag hvor noen sa at de elsket universitets vloggen min. det er så koselig. 

 


Jeg filmer som regel når jeg er hjemme og jeg har masse planer så fort eksamen er ferdig. Jeg har også en presentasjon rett etter eksamen så jeg må bare gjøre det beste ut av det. 

Veldig fine steder å ta bilder hvis du er i Oslo er botanisk hage, opera huset og tjuvholmen. Dette er noen tips jeg har til dere om dere er interessert i fotografi. Jeg fikk også et kamera, veldig gammelt så jeg tror ikke det kan brukes men det var gratis. hehe. hyggelig uansett. 

Resten av kvelden skal jeg spise pizza og lese til fra forelesninger. Jeg kommer også sikkert til å skrive litt på en innlevering som skal være ferdig før oktober. Jeg har også en annen innlevering før desember. hehe. Kanskje ikke veldig interessant men dette er student livet. 


I denne vloggen forteller jeg blant annet om mine skuespiller ferdigheter. Jeg er en forferdelig skuespiller, jeg klarer å immitere litt men thats it lol. 

Vi blogges <3 

– Alissa 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg