Ønskeliste

Hei fine! I dag tenkte jeg å skrive en liten ønskeliste jeg har til jul. Jeg vet at det er en stund til men tiden går veldig fort så hvorfor ikke haha. 

Skal jeg noe til Halloween, nei jeg fester ikke og jeg har ikke noen planer om å gjøre noe, men kanskje jeg tenkte på å filme en halloween look, men det blir sikkert en random look for jeg har aldri gjort noe sånt før. 

Becca highlighter i fargen Champagne pop. Ja dette er et sminke produkt og jeg holdt på å kjøpe den her om dagen, men jeg backet ut i siste liten fordi jeg sjekket meg selv i speilet og hadde allerede en bra highlighter på meg den dagen, men dette er defintivt et av produktene jeg vil teste soon. 

Canon G7X Mark ii ååå dette kamera var en drøm å filme med. En i video gruppen min hadde dette kamera og det var så kompakt og fint at jeg håper at jeg får dette til jul. Det kamera jeg har nå er også veldig bra fra sony. 


Et annet produkt jeg gjerne vil teste er How we dew av makeupmekka og Chanel soleil bronzer. Jeg har så langt bare testet litt av makeupmekka men jeg har vært veldig fornøyd. Chanel sminke har jeg ikke prøvd så mye av. 

Snart tenkte jeg å kjøpe et nytt sett med ardell demi wispies, jeg får alltid mange komplementer når jeg bruker de.  Jeg blir også veldig glad om jeg får noe sminke for jeg elsker å teste ut nye produkter. 

Eller falske vipper generelt. Det gjør looken litt annerledes. klesplagg er alltid fint å få til jul, men det er litt vanskeligere fordi stil osv… 

En annen ting jeg har lagt på min ønskeliste er en reise. Jeg elsker å reise så hvor som helst er bra nok for meg hehe. For eksempel Paris hadde vært fint eller New York eller Japan. 

Siste tingen tror jeg er gavekalender. Altså jeg ELSKER kalender og i fjor fikk jeg 24 små gaver basically, kalender fra douglas på julaften er som 24 gaver hehe. 

Jeg blir alltid glad når jeg får noe i det hele tatt til jul. Jeg elsker også å kjøpe julegaver til mine venner og familie. Hvertfall om gaven er veldig godt gjennomført og brukt en del energi på. 

Har du noe på min ønskeliste?

vi blogges <3 
– A 

6 kommentarer

Siste innlegg