TING jeg ikke kan

Hei fine! Her om dagen tenkte jeg på et innlegg jeg gjerne ville skrive, men også glemte jeg det pga alt stresset. Nå kom det tilbake til meg og jeg tenkte å dele med dere ting jeg ikke kan. Dette er en måte for dere å bli bedre kjent med meg på og ja kanskje eller kanskje ikke dette er interessant. 

Den første tingen jeg ikke kan er å plystre. Når jeg var yngre så ville jeg gjerne lære meg dette, men min mor sa alltid at det bringer ulykke eller mer at du blåser ut lykken din, dermed har jeg aldri lært meg det. 

Gå i spagaten. En annen ting jeg er helt bombe sikker på at jeg ikke kan er å gå i spagaten. Jeg gikk faktisk på turn en stund, men det var forferdelig for jeg var ikke myk på noen som helst måte. 

Spise en hel tomat rå. Jeg klarer ikke å spise tomat som et eple, helt rå og alt. Tårene begynner å renne og det er ikke et fint syn. 

enda en ting jeg ikke kan er å rekke opp til den øverste et eller annet som er mer enn 1.60 høyt uten å hente en stol. Jeg er 1.55 men det er greit for jeg har en kjæreste som er litt over 1.90. 

En annen ting jeg ikke kan er å spise vingummi eller lakris. eller gele. Dette er på grunn av at jeg ikke liker konsistensen. Jeg spiser sjeldent mousse. 

Et det noe du ikke kan?

Vi blogges <3 

– A 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg