Arrogant fordi jeg ikke hadde tid til å møtes…

Hei fine! I dag fikk jeg en kommentar jeg sjeldent får. Men jeg skrev til fremmede som jeg aldri har snakket med før at nei jeg har faktisk ikke tid til å møtes. Men betyr dette at man er arrogant? Hva tenker du?

Altså jeg ville heller være ærlig å si at jeg ikke har tid siden jeg har eksamen, jeg har ting å gjøre hele tiden og overskudd til å møte fremmede som jeg ikke kjenner ligger ikke på topplisten av ting jeg har lyst til å sette av tid til. #strangerdanger. uff… jaja nå til dags kan man ikke skrive noe eller tydeligvis være ærlig uten å være et eller annet. Altså jeg gjorde ikke noe mer med denne situasjonen… lol ha det, snakkes aldri. 

I går når jeg skulle på middag med kjæresten ble jeg stoppet av en mann som gjerne ville at jeg skulle komme nærmere og gå bort til han fordi han ville “fortelle meg noe” jeg sa fort NEI takk og gikk videre i en annen retning. Jeg ble faktisk litt redd damn. 

Men noe godt nytt er at jeg har kjøpt meg nytt kamera. Og jeg er endelig ferdig med film projektet og jeg er veldig fornøyd med hvordan resultatet ble. En ny vlogg ble lagt ut i dag på kanalen min som heter Life Lens. 

 

Vi blogges <3 
– A 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg