DE FORSTÅR IKKE

Hei fine! Jeg har fått mange spørsmål i det siste om hvorfor jeg blogger. Ja, jeg har fått mange ganger at jeg kan bruke tiden min til så mye annet. Det er mye debatt om at “influensere” (jeg anser ikke meg selv som en) de tjener masse penger for å ikke gjøre noen ting. Men dette er definitivt feil. Bloggere, youtubere og instagrammere gjør jo noe for å tjene penger. Det er ikke den tradisjonelle kontor arbeid, men de drar på møter og snakker om business. Noe av det er jo faktisk kontor arbeid men de kan sitte hjemme å gjøre det. Dette er luksus, men ikke uvanlig. 

 

Jeg synes det er kjempe fint at det kommer flere bloggere, flere youtubere og instagrammere. Det krever litt å være interessant hele tiden. En annen ting jeg synes er bra er at alle disse deler sine erfaringer. Hvis du for eksempel har et projekt om hvordan livet er i Kina eller USA eller bare er nysjerrig om kultur så er det så mange som forklarer og man får større forståelse. Jeg håper for eksempel at Jefferey Star kommer til å lage en dokumentar eller video som han snakket om på instagram lately. Er det noe man kan se er at dette gir muligheter. Flere og flere åpner business, noe av det er litt unødvenig men noe av det er kjempe bra produkter. Jeg synes det er også flott at folk får muligheter som de aldri hadde fått om de ikke hadde hatt denne karrieren. Det er super tøft ! 

åååhh det er for eksempel mange av venninnene mine jeg skulle ønske ville starte en youtube kanal hehe! Dere vet hvem dere er <3 De har så god personlighet og de er genuint morsomme in real life. Herregud så morro det hadde vært og samtidig gjøre et samarbeid video med dem hehe. De fleste rundt meg gjør ingen av disse tingene, men nå begynner søsteren min å komme inn på tanken om å starte blogg. Jeg håååper at hun gjør det. Alle har forskjellige erfaringer, opplevelser og gjør forskjellige ting. 

Vi blogges <3 
– A 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg