Ukens Spørsmål #6

Hei fine! I dag er det naturligvis ukens spørsmål på bloggen som du finner hver eneste søndag. 

Hvilke tv-serier liker du ? 
Jeg kan nevne noen: Game of Thrones, Bates motel, American Horror Story, True Blood, sex and the city og Sense8 

Hva er det siste du kjøpte? 
En mascara fra essence og et nytt kamera. Jeg kan fortelle dere mer om kameraet i neste innlegg. Jeg er super fornøyd.

Kommer det en sminke video?
JA jeg har filmet og redigert den ferdig så jeg vil vente litt for å se hvilken dag jeg synes passer bra haha. Det er av denne sminke looken. 

Hva ligger i din sminke bag?
krem, Foundation, highlighter, brush, bronzer, eyeshadow stick, setting pudder, concealer, mascara og leppestift. 

Hva gjorde tvillingen din denne helgen? 
Min tvilling Caro var på hyttetur i Geilo og hun sendte et bildet naturligvis. Jeg håper jeg får overtalt henne til å skrive et gjesteinnlegg om turen men vi får se. 

Hvor ofte får du snakket med familien mens du er i Nederland? 
Jeg snakker med hvert fall en av familie medlemmene en gang i uken. Nå har jeg fri (lese til eksamen) så jeg har mer tid nå. Vi har også en felles gruppe chat på snapchat om vi vil sende snap som alle ser hehe. 

Hvor mange grader er det der du bor?
I Rotterdam er det 13 grader akkurat nå. 

Hva ligger på din ønskeliste akkurat nå? 
Jeg har litt sminke som jeg kanskje skal kjøpe med gavekortet mitt tenkte jeg, en genser, t-skjorter (er så dårlig i å kjøpe dem) og iphone xs wow! 

Hvilken butikk er den billigste du shopper på? 
Hvis det ikke er online, som jeg har begynt med myee i det siste, litt dumt haha fordi det er så lett. Primark naturligvis. Jeg elsker at det er så mye hverdagslige ting som koster 10-20 kr og mye av det er også basert på ting som er populært 

Hva drikker du mye av på høsten? 
Akkurat nå er det Tomatsuppe hele tiden, det er ikke like tykt som tomatsuppen i Norge så det er litt mer som te hehe. Elsker det og det begynner å bli litt kjørligere men jeg føler meg alltid kald. 

Dette er definitivt favoritten. 

Vi blogges <3 
– A 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg