GET READY WITH ME

Hei fine! I går postet jeg en hely ny video hvor jeg filmer en get ready with me video. Dette er en video hvor jeg viser dere litt produkter som jeg elsker akkurat nå og som jeg bruker for å få en liten naturlig makeup look. Jeg snakker naturligvis på engelsk fordi da slipper jeg å legge undertittel på alt jeg sier hehe. Men hvis du vil ha en liten guide på hvordan man kan få en litt naturlig sminke look så sjekk den ut. 


Genseren jeg har på meg er fra Vietnam og buksene er fra bikbok for 5 år siden. haha jeg er bare hjemme i dag så jeg tok på meg litt chill outfit. 

Akkurat nå øver jeg masse til eksamen, vel jeg prøver men jeg har litt vanskeligheter med å konsentere meg hehe. Det er så mye som skjer men i det minste har jeg et sammendrag på 21 sider som kanskje kan hjelpe meg. Og enda et dokument til på 42 sider. Naturligvis så inneholder ikke dette alt jeg trenger å lese før eksamen men bare for å starte med det mest basic greiene. 

Jeg skal ut med en venninne i kveld for å spise og hun fløy inn fra Irland i dag morges. Sååå utrolig koselig overraskelse <3 
 

vi blogges <3 

4 kommentarer

Siste innlegg