Bruke penger for å spare penger

Hei fine! åå så utrolig koselig at jeg får tilbakemelding om den nye videoen på kanalen. Jeg gleder meg masse når jeg endelig får tid igjen til å slappe av haha. Litt eksamen stress akkurat nå, men “heldigvis” er det “bare” 2 eksamener. Vanligvis på denne tiden har jeg rundt 5-6 eksamener så dette semesteret har vi hatt mange innleveringer og projekter. Jo mer jeg jobber jo mer legger jeg merke til at jeg fortrekker innlevering haha. 

Jeg blir kjempe nervøs for presentasjoner som jeg har rett etter eksamen. 

Men definitivt spennende tider nå fordi det er så sinnsykt mye salg nå. Herregud det høres kanskje rart ut, men salg er liksom min måte å bruke penger for å spare penger. Blant annet til jul så starter jeg allerede innkjøpene nå. Siden det er 20-70% salg så kan man spare en del på dette. Blant annet koster Rituals 140 kr nå. Dette er et produkt jeg kommer til å kjøpe mye av til jul #ikkesponset haha. 

Jeg kjøpte akkurat et nytt kamera! ååå elsker det, det er definitivt en oppgradering fra det andre kameraet. Oppgraderingen med dette kameraet er at den gjør alt som mine to andre kameraer gjør til sammen. Jeg elsker kvaliteten på bildene og det beste er at den passer rett i lommen. Dette var det kameraet jeg ønsket meg lengst og jeg ville egentlig ha dette som første kamera haha, men nå var det salg så da tenkte jeg at jeg går for det. Jeg sparte rundt 2000 kr. 

Jeg tviler på at jeg får muligheten til å filme en Halloween look før halloweek. Dette er noe jeg vil prøve men selvfølgelig kommer skole først haha, og den siste eksamenen er 2. November. uff da jeg skulle filmet den før haha, men jeg tror jeg kan ta meg en 5 minutter pause fra lesingen for å filme en video. Jeg har blant annet filmet min første get ready with me video og den ble jeg veldig fornøyd med. 

Vi blogges <3 
– A 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg