Ønskeliste fra River Island

Hei fine! En butikk jeg har shoppet veldig lite i er River Island. De har en kjempe stor butikk her i Nederland, men i det siste har jeg foretrukket å shoppe via nett. haha det gjør definitivt lommeboken mindre og lettere. 

Men her kommer noen av klesplaggene, som jeg har forelsket meg i fra River Island. Dette innlegget er ikke sponset og bildene er fra nettsiden dems. 

Harper – Donkerblauwe denim jeans met hoge taille en knopen​


Beige blazer met dubbele knopenrij​


Marineblauwe jas met strikceintuur met blokprint en rand van imitatiebont


Grijze geruite double-breasted blazer

Alle navnene er på nederlandsk naturligvis siden jeg shopper på nederlandske nettsider hehe. Jeg bor i Nederland så da er det jo viktig at tingene kan bli shippet til Nederland. Jakken med gul og hvit stripe er kjempe fin på modellen og det er vanligvis ikke min stil, men denne synes jeg var kjempe fin. ååå JEG ELSKER disse klærne. Mye av det jeg finner på nett er så kjedelig, men noen ganger kommer jeg over ting som bare skriker min stil. Litt business casual stil. 

Dette ligger på ønskelisten hvert fall. Har du kjøpt noe fra River Island før? 

Før jeg shopper på nett pleier jeg alltid å legge inn alt jeg ser og liker i handlekurven for å se gjennom om stilen min har forandret seg litt og hva slags klær som kan passe med hverandre. 

Vi blogges <3 
-A 

#RiverIsland #shopping #ønskeliste 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg