Personlig Q and A og nær døden opplevelser

Hei fine! I dag publiserte jeg en ny video på min kanal som er litt mer personlig og jeg forteller blant annet to skumle episoder som skjedde når jeg var yngre. Basically hvordan jeg nesten døde. 

Jeg tenkte faktisk ikke på at det passer litt med Halloween som kommer snart, men kanskje dere vil like denne videoen. 

 


 

Gjerne fortell meg hva dere tenker som spørsmål og svar i video form. Selvfølgelig svarer jeg alltid på ukens spørsmål hver søndag på bloggen, men noen ganger kan det være fint å få det i video form. 

Jeg føler meg super motivert til å gjøre begge deler. Både vlogge livet mitt som student i Nederland og blogge. #jatakkbeggedeler. 

I dag skal jeg skrive mer på en innlevering, starte med en presentasjon og jeg har eksamen på mandag. #hverdagslivettilenstudent #universitetslivet 

ååå hver gang jeg får en følelse av at en karakter tikker inn på siden (vi får vite det via email) så begynner hjerte mitt å dunke kjempe hardt og fort. Jeg vet at det ikke er noe jeg kan gjøre noe med men jeg blir fortsatt nervøs. 

I det siste elsker jeg å se på unboxing videoer for å slappe av haha eller bare ha som bakgrunnstøy hvis jeg er alene hjemme. En annen hysterisk morsom videoer jeg elsker er haunted house med Ellen hvor produsenten hennes går inn i forskjellige hjemsøkte hus i universals studios. Herregud, jeg er så sinnsykt pyse når det kommer til sånne ting at jeg hadde ikke turt å gå inn. 

Vi blogges <3 
– A 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg