Når eksamenstiden er over

Hei fine! Her kommet et lite, raskt innlegg om hva jeg skal gjøre etter fredag. Endelig får jeg litt frihet fra eksamens lesingen og dermed har jeg laget en liten liste over ting jeg skal gjøre når eksamensperioden er over. 

Det aller første jeg skal gjøre er å redigere en ny video. For meg er dette også en måte å slappe av på. Jeg synes det er så gøy å finne musikk som passer og kanskje filme litt. 

Jeg må lage en presentasjon og har 3 andre innleveringer. hehe selv om eksamen er ferdig så har vi fortsatt mye å gjøre. Jeg skal spise på favoritt restauranten min. Det har blitt en liten tradisjon for meg å dra dit når jeg føler et ekstra lite boost og jeg elsker at restauranten ikke er kjempe dyr. 

Dra på kino med kjæresten er den neste tingen på listen. Jeg gleder meg masse til Fantastic Beasts 2 kommer ut i November så jeg vil gjerne dra ut med min kjære og se den sammen med han. 

 

Gleder meg! 

vi blogges <3 

6 kommentarer

Siste innlegg