Ukens spørsmål #6

Hei fine i morra er det eksamen så jeg glemte neste å blogge for dagen haha.

Hva har du sett denne uken?

Jeg fikk litt tb følelse så jeg så prinsesse på prøve 1 og 2. Så ikonisk

Hvilken bok vil du anbefale?

Jeg leste nettopp «you are a badass» av jen sincero. Veldig bra og anbefaler

Hva er ukens sang?

Denne ukens sang for meg er Kiss and Make Up av Dua Lipa

Hvilke middags retter er lette å lage?

Spagetti med saus, taco og pizza, salat

Hva elsker du med høsten?

Jeg liker at det blir litt kjørligere. Definitivt er klesskapet mitt mest for denne sesongen.

Hva er den nyeste highlighteren du har kjøpt?

Jeg kjøpte nettopp Becca highlighter i fargen Opal og jeg kommer til å gjøre en review og forteller hva jeg synes

Er det mye salg nå?

Ja og jeg personlig elsker det men lommeboken ikke så mye Hahaha. Det kom selvfølgelig akkurat etter at jeg har kjøpt nytt kamera så må bare passe på at jeg ikke kjøper for mye .

Hvilket fag er det du har eksamen i ?

Faget heter The Hague summit 20+ og handler mye om Rio 20 og bærekraftig utvikling. Mye spennende informasjon men mye informasjon

Hva er planene for denne uken?

Denne uken har jeg to eksamener så jeg må nok lese til dem. En innlevering i morra og en annen på fredag. Presentasjonen må lages for uken etter men når alt dette er ferdig så skal jeg slappe av haha. Jeg har prøvd å ikke stresse dette semesteret og det gikk nesten bra helt til nå Hahaha.

Kunne du tenke deg å dra på ferie til Frankrike?

Definitivt, jeg håper at når ting roer seg litt ned så får jeg muligheten til å booke reise til Paris. Jeg kan jo bare ta tog så det er bra.

Når kommer neste vlog?

På tirsdag hvis jeg får filmet noe i morra. Jeg tenkte at å se meg studere er kanskje ikke det mest interessante i verden.

Vi blogges

-A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg