Julegave ideer

Hei fine ! Jeg vet at det er rett før Halloween og greier men det er faktisk bare 8 mandager igjen til jul. Så her kommer noen ideer til dere som kanskje vil ta tak i salg fordelene. Jeg kjøper julegaver til venninner nå så jeg slipper å betale fullpris når tiden kommer.

En genser. Dette er en fin gave til både han og henne. Det eneste du kanskje må finne ut av er hvilken størrelse hun/han bruker. Jeg kjøpte genser fra Superdry til kjæresten til jul i år. Elsker at han går med den.

Et gavekort. Ja dette er litt som å gi penger men hvis man virkelig ikke vet hva man skal gi til en person som har alt så er det ikke noe problem å gi gavekort. Jeg vil anbefale at gavekortet kan brukes overalt så for eksempel universal.

Såpe. Jeg elsker når pakningen lukter av såpe. Jeg gir blant annet Rituals (ikke sponset) haha men akkurat nå koster det ca 60 kr fordi det er salg. Og det lukter fantastisk. Andre steder kan være LUSH eller bodyshop.

En middag for to. Dette er hyggelig og veldig koselig om man tar med den man er glad i ut på middag. Kanskje et sted hvor dere elsker maten. Fridays, olivia eller Jensens bøffhus eller big horn om du liker kjøtt haha. Asiatisk mat eller italiensk på vapiano for eksempel.

Smykker. Dette kan være litt vanskelig om man skal gi ring men et kjede kan være litt lettere. Jeg synes det er utrolig kijpt at jeg aldri kan gå med smykker som venninner gir fordi jeg har nikkel allergi, men jeg setter alltid stor pris på det.

Deksel. Telefon deksel er koselig og få siden man bruker mobilen sin ofte. Med et fint design eller kul funksjon så kan dette være en perfekt gave. Jeg liker veldig godt at jeg kan putte noen kort i dekselet på mobilen for da kan jeg dra opp bankkortet fort i butikken blant annet.

Leppestift. Jeg elsker å få sminke i gave men det er kanskje bare meg. Blant annet hvis den du er glad i har snakket om et produkt hun/han har alltid hatt lyst til å prøve så er dette perfekt mulighet til å gi kanskje en mini utgave. MAC miniatyr leppestifter er blant annet fint og koster ikke full pris.

Håper noen av disse tipsene var gode.

Vi blogges <3

– Alissa

6 kommentarer

Siste innlegg