Det lønner seg

Hei fine! Åh jeg Fikk meg en overraskelse i mailen min i dag og håper jeg kan fortelle mer om noen dager.

Jeg fikk også enda en glad nyhet i dag om en god karakter fra et prosjekt så jeg er veldig fornøyd.

Akkurat nå leser jeg litt fransk fordi jeg har eksamen på fredag. Uff jeg er så spent til det som skjer neste uke at jeg ikke klarer å tenke ordentlig.

En annen ting jeg gleder meg til og gruer meg til. I kveld må jeg registere minor som er fagene jeg skal ha i et halvt år fra januar.

Jeg kjøpte mitt aller første Chanel sminke produkt. Gleder meg masse til å filme en review og teste ut produktet.

Jeg kjøpte også en mini highlighter fra Becca i fargen Opal. Jeg tenkte at hvis jeg kan bestille produkter i travel size så gjør jeg gjerne det fordi jeg bruker lang tid på å bruke opp produkter til vanlig uansett.

Vi blogges <3

-A

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg