En opplevelse jeg sent vil glemme

Gjesteinnlegg av Caroline

Hei fine!

Bergen ga meg utrolig fine minner som jeg har satt så utrolig pris på. Kjæresten og jeg tok oss en tur for å se litt forskjellige områder i Bergen. Vi fikk shoppet litt sammen også, og spiste kjempe god mat fra blant annet suppologen! Det var utrolig gøy å bo midt i sentrum!

Vi hadde Mac Donalds rett under hotellet vårt, som var til og med i samme bygning! UTROLIG vanskelig å ikke dra dit hele tiden, og bestille et eller annet! Jeg må si selv at vi var ganske flinke. 

Den mest minneverdige turen var siste dagen, hvor kjæresten og jeg bestemte oss for å dra opp med Fløibanen! Det er kjempe nære sentrum, så vi bestemte oss for å dra dit den siste dagen, for da var det litt bedre vær. I hvert fall håpet vi på det, og denne gangen hadde vi kjempe flaks. 

Vi fikk se hele Bergen!

 

Jeg er alltid litt skepsis til baner som går oppover fjell, men her følte jeg meg kjempe trygg! Dess mer jeg kom oppover, jo mer gira ble jeg!

Det var kjempe gøy å ta Fløibanen opp, og gå en liten tur på fjellet. Det var en helt fantastisk utsikt! 

 

 

Dette er altså en tur jeg anbefaler alle som drar til Bergen å oppleve. Jeg fikk anbefalt denne av venninnen min som bor i Bergen, og jeg kan si at det er som alle sier: nemlig at det er verdt turen opp!

 

– Har du noen opplevelser du husker ekstra godt?

 

– Caroline C<3

6 kommentarer

Siste innlegg