På vei til Flyplassen

Hei fine!

Det ser ut som at alt gikk som det skulle og jeg er så glad for at jeg nå er på vei til flyplassen. Neste destinasjon er Luxemburg og jeg gleder meg til å utforske litt.

 

Jeg har aldri vært i Luxemburg før, og siden universitetet inviterte meg til å dra på utdannings-messen for å representere universitetet i Nederland, så sa jeg selvfølgelig ja!

 

Jeg er usikker på om jeg ville valgt Luxemburg som et av mine ferie steder, men nå som jeg får sjansen til å dra – sier jeg ikke nei takk!

 

Nå sitter vi og venter på boarding. Det er heldigvis bare er en times flytur. Personligm foretrekker jeg fly fremfor tog eller bus. Med tog hadde det tatt 6 timer. Jeg blir også etterhvert litt bil-syk om jeg er i buss altfor lenge. Huff!

 

Denne var veldig god! Noen ganger tar jeg bilder av produkter jeg synes smaker godt, rett og slett for å gi litt tips og triks! Haha!

Det er hummus med pikant smak, litt indisk aktig!

 

Vi blogges <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg