Hello Luxemburg

Hei fine! Nå har jeg sittet hele dagen på utdanningsmessen i Luxemburg og promotert universitetet mitt. Vi sitter med to andre skoler og den nederlandske ambassaden så det er morro å få noe network.

Alle snakker fransk her så jeg legger mer og mer merke til hvor mye fransk jeg ikke kan haha. Men engelsk går bra ellers.

Gratis wifi på hotellet og jeg ble møtt med mitt drømme bad i hotellet. For et sted wow!

Luxemburg er veldig fancy. Alle bygningene er av glass her og jeg skal utforske litt mer i kveld.

Kjempe fint sted!

Vi blogges <3

-A

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg