Kunne ikke hatt en bedre opplevelse

Hei fine! Siste dagen min i Luxemburg allerede og jeg vet at bloggingen kom litt dårlig de siste dagene men det var bare en helt fantastisk reise. Hvis det er noe jeg gjør sjeldent så er det å dra ut og bli bedre kjent med andre og spise på restaurant med folk jeg ikke kjenner.

Denne gangen gikk jeg vekk fra komfort sonen og ble kjent med flere folk fra universitetene i Nederland. Vi spiste på en thai restaurant og jeg bestilte biff med saus og ris. Det smakte himmelsk!

Frokosten i dag var også deilig. Buffee er alltid en sikker vinner. Jeg spiste bacon og toastet brød. Jeg elsker at jeg kunne velge hva jeg ville og alt var bare veldig fancy.

Jeg dro også til et kjøpesenter her fordi det var veldig nærme utdanningsmessen. Jeg dro til Luxembourgs største supermarket. Utrolig stort det var akkurat som smart Club. Det var utrolig morsomt å se at de som jobbet der hadde på seg rulleskøyter.

En av de tingene jeg elsker med utdanningsmesser er at man får så mye gratis ting haha! Når jeg var yngre så hadde jeg konkurranse med venninne mine om hvem som kunne få tak i de beste tingene.

Jeg fikk blant annet en lommelykt og en laptop bag (faktisk to stk). Jeg ga den ene bagen til en student som også var på utdanningsmessen.

Det var utrolig kult at statsministeren var der. Jeg fikk vite noen fakta om han og han sto bare 4 meter unna meg.

Mer networking med ambassaden i Nederland.

Hotellet var fantastisk! To queen size senger for bare meg.

-Alissa

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg