Ukens spørsmål #9

Hei fine i dag er det søndag og hele dagen har gått veldig fort. Spesielt når jeg bare slapper av med en god suppe. Jeg elsker rett i koppen supper. Det er også veldig lett å lage.

Hva er ukens sang?

Ukens sang er one last time av Gromee

Hva gjorde du i går ?

I går landet jeg i Amsterdam og dro på en bursdag. Jeg spiste suppe fra et vin glass. Herregud fra en fancy ting til en annen

Vil du anbefale Luxemburg som reise destinasjon ?

Absolutt for noen dager er dette et fint sted å dra. Jeg er glad for at det bare er noen timer unna

Vlogget du ?

Selvfølgelig. Jeg er veldig takknemlig for at jeg fikk dra i det hele tatt så da tok jeg naturligvis masse bilder og filmet alt jeg kunne.

Faktisk kom denne turen i litt perfekt timing fordi jeg gikk litt tom for ideer av hva jeg burde filme haha. Litt variasjon er jo bra

Hva ligger på ønskelisten til jul?

Faktisk så ser jeg akkurat nå etter en kåpe. Jeg vil gjerne oppgradere garderoben min. Jeg har fortsatt klesplagg fra jeg var 14 år gammel. Haha men ja det er vel på tide å få en litt mer «voksen stil» jeg er jo ikke akkurat på den alderen lenger.

Hva elsker du med å reise ?

Møte nye mennesker og se nye ting er på toppen. Jeg ble kjent med så mange og fikk også litt nettverk med ambassaden i Nederland.

Hva er det mest stressende med universitetet?

Eksamen og innleveringer haha!

Skal du kjøpe iPhone XS ?

Jeg vil gjerne men prisen ehh hvis den kommer på salg Hahaha da er det større sjanse. Jeg har iPhone 7 så det blir en stor oppgradering. Jeg elske alle Apple produkter så ja om jeg får sjansen til å oppgradere så gjør jeg gjerne det .

Skal du på black friday?

Hvis jeg føler at jeg har energi og trenger noe så ja. Akkurat nå liker jeg veldig å shoppe på nett haha men jeg burde prøve klær i butikken fordi da trenger jeg ikke å sende klærne tilbake om det ikke passer

Hvor mange Vlogger kommer fra Luxemburg?

Akkurat nå ser det ut til at det kan bli 4 videoer. Jeg elsker å filme og jeg ville ikke glemme noen ting . Jeg burde kanskje tatt flere bilde men jaja.

Vi blogges <3

-Alissa

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg