Livet som student i utlandet

Hei fine! Hvis du vil se mer av livet mitt som student i utlandet så er det bare å sjekke ut vloggen som er ute nå. Jeg tar med dere i eksamens perioden og jeg må registere minor. Utrolig spennende tid fordi alt kommer til å bli annerledes etter januar. I forhold til hvilke fag og retning jeg skal ta.

Vlog alissa

I dag er det en reparatør hjemme hos oss og han kom en time tidligere enn forventet haha. Men det gikk bra for jeg bare står inne på badet.

Dagens planer er å skrive en innlevering som skal være ferdig i desember. Jeg hadde en forelesning i dag klokken 08.45 og var allerede ferdig 10:30.

I fjor hadde jeg veldig mange ekstra aktiviteter og det er rart å tenke på nå at jeg hadde så mye tid. Eller hvert fall at jeg følte at jeg hadde mer tid enn nå.

Jeg kjøpte meg også ny jakke fra Zara og den er sååå fin. Jeg vil også takke dere for fine kommentarer dere legger igjen på bloggen! Det setter jeg veldig stor pris på.

Jeg skal på fantastic beasts and Where to find them nummer to i morgen og jeg gleder meg sååå mye. Jeg elsker Harry Potter verden og filmer generelt.

Vi blogges <3

-Alissa

6 kommentarer

Siste innlegg