Fantastic beasts : grindewalds crimes

Hei fine! Wooooow for en fantastisk film! Jeg var nettopp på premieren på den nye fabeldyr filmen som handler om Harry Potter verdenen.

Jeg elsker Harry Potter og j.K Rowling er en kjempe bra forfatter. Jeg gleder meg allerede til neste år for den nye filmen haha. Når det kommer til populære filmer så foretrekker jeg å være først ute så ingen kan fortelle meg noen ting om filmen.

Her er den nye jakken jeg kjøpe på Zara. Det er en kåpe som er i fargen karamell. Jeg har lett etter denne type jakke og venninnen min hadde en i en annen farge og et annet merke.

Jeg har tidligere ikke kjøpt så mye fra Zara men i det siste har jeg likt tingene dems veldig godt.

Jeg skal legge ut en ny vlogg akkurat nå som er fra den første dagen vi flyr fra Nederland. Den ble filmet forrige uke.

Neste uke skal jeg og noen venninner bake sammen. Jeg er ikke veldig glad i å lage mat, men med venner så er det alltid mye bedre. Vi tenkte å lage kaker.

Jeg har også lastet ned en app som minner meg på at jeg burde drikke vann. Ja det høres kanskje litt rart ut men det er fint å få en liten påminnelse at jeg burde holde meg dehydrert og jeg har lagt merke til hvor mye vann jeg faktisk ikke drikker.

Så jeg har blitt mye flinkere på det i det siste.

Til middag skal min kjære lage Spaggetti med kjøttsaus. Det er såå koselig at han gidder å lage mat til meg. Jeg vasker alltid opp men det er en deal vi har. Jeg foretrekker å rydde opp. Jeg blir veldig avslappet av det også hvis jeg er veldig stresset.

Vi blogges <3

-Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg