Så fort kan det forandre seg

Hei fine! I dag morges fikk jeg en ny Mail. I e-posten står det at faget jeg har valgt for neste år er kansellert så jeg måtte velge en annen.

Stressende morgen må jeg si. det var mange andre fag som allerede var full booket så det var ikke muligheten til å registere seg til de fagene jeg ville ta. Men jaja det er sånt som skjer.

Nå skal jeg på forelesning om fornybar energi.

Jeg la ut en ny vlogg på youtube kanalen min så hvis du vil så kan du sjekke ut hva jeg gjorde mens jeg var i Luxemburg.

Jeg elsker disse solbrillene. De er fra ray-ban. Vanligvis kjøper jeg aldri dyre solbriller men disse så følte jeg at det var verdt investeringen.

Jeg begynner å legge merke til at det snart er jul. Haha. Gleder meg masse til juleferien. Jeg skal kanskje en tur til Tyskland .

I forelesningen i dag så kommer det en gjest fra Philips. Det er veldig kult.

Dagens planer er å skrive ferdig innleveringen eller gjøre mest som mulig. Snakke med søstrene mine.

Håper DU får en bra dag videre !

Vi blogges!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg