trist nyhet og planer for helgen

Hei fine! I dag var det en veldig trist nyhet om at noen hoppet foran toget. Det er også ikke veldig uvanlig i Nederland heller. Mens jeg satt på toget og hørte på musikk så fikk vi en melding om at toget ikke gikk videre.

Jeg var midt i mellom to byene hvor jeg bor og hvor jeg skulle. Dermed tok jeg trikken resten av veien.

Det er så utrolig trist nyhet. I Nederland bor det ca 17 millioner innbyggere.

På søndag skal jeg spise middag med en venninne. Hun kommer en tur til Nederland fra Irland igjen. Vi skal spise på favoritt restauranten min Pho.

I morgen skal jeg på en bursdag og jeg har ennå ikke funnet en bursdagsgave. Hva gir man til en person som blir 92 år gammel?

Nå sitter jeg hjemme hos familien til min kjære og vi spiste nettopp Bami som er ris,kjøtt og masse grønnsaker.

Dette er den nyeste vloggen jeg nettopp postet: gjerne sjekk den ut «hi Alissa» på youtube.

Jeg har bestemt meg for at jeg bare skal ha navnet mitt som youtube navn fordi det er jo til syvende og sist det jeg ønsker. At kanalen handler om mitt liv her i utlandet og alt det andre jeg finner på haha. Snart kommer det en liten get ready with me i Luxemburg. Det var definitivt et av de fineste badene i et hotell jeg har vært på.

Jeg dro en liten tur til byen og shoppet litt nye greier.

Vi blogges <3

-Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg