Julegave tips for han

Hei fine! å finne den perfekte julegaven er vanskelig. jeg finner det spesielt vanskelig å finne gaver til min kjære. Så her kommer en liten liste over gaver du kan gi i år til en du er glad i.

Dette innlegget er ikke sponset på noen måte.

Et kamera. Dette er litt mer på den dyre siden men hvis man er glad i å ta bilder så er det snart black friday så det er muligheter for å holde utkikk etter gode tilbud.

Mobil. Også på den dyre siden men det er jo alltid fint med en oppgradering

Kino og middag. Dette er så koselig og man setter veldig stor pris på denne typen gave. Skriv det i et søtt lite kort eller vær kreativ.

Flybilletter eller hotel. Til min kjære ga jeg hotel opphold i Belgia. Det å komme seg til Belgia er ikke vanskelig siden vi bor i Nederland men hotellet var super fint.

The well. Dette er et spa i Oslo. Søstrene mine har vært kjempe fornøyde når de dro med sine kjærester dit. Det føles ut som en ferie for en dag og at du har reist langt hjemme fra.

Solbriller. Et av mine favoritt accessoirer personlig. Men jeg synes det er super sexy hvis man har et par med fine solbriller.

Genser. Det kommer til å snø snart i Norge. Så en varm genser som også er stilfull blir alltid satt pris på.

Såpe. Jeg elsker når folk lukter godt. Spesielt Rituals. Så i år gir jeg mye av det til venner og familie.

Sko. Et par nye sko er også fint. Jeg ga Tommy Hilfiger sko til kjæresten til jul i fjor. Jeg passet på at det var riktig Str og at det var salg + gavekort så betalte jeg mye mindre.

En båt tur. Noen ganger er det salg på stenaline eller colorline så det er bare å holde utkikk etter det.

Halvparten av noe teknologisk. Det som er vanskeligst er hvis en person ønsker seg noe veldig dyrt men som julegave kan man si at man kan betale halvparten av en dyr ting for eksempel.

Headset. Min kjære er gamer og det er også kjæresten til søsteren min så det blir alltid hyggelig for dem å få nytt headset. Søsteren min ga også til Caroline nye Bose til bursdag. Så dette er en gave som kan slå Ann.

Sokker. Ja det høres kanskje rart ut. Men venninnene mine liker blant annet Happy socks. Det er veldig populært i Nederland.

Shaving krem. Hvis det er noe den du er glad i allerede bruker til daglig så er det jo selvfølgelig fint å få det som gave.

Apple AirPods. Jeg bruker mine hver eneste dag og jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte de. Kjempe bra kvalitet og nei de faller ikke ut av ørene Hehe.

Mitt aller beste tips er å starte jule shoppingen nå mens det er salg. Jeg pleier å tenke på ting allerede fra starten av året så jeg ikke trenger å tenke og stresse med det når tiden kommer. Neste uke er det black friday så da kommer det forhåpentligvis til å være mange gode tilbud og masse salg.

Vi blogges <3

-A

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg