Venninner, gardiner og solnedgang

Hei fine! Ååå jeg hadde en så bra søndag. Jeg slappet av og møte venninnen min på kvelden og vi spiste middag.

Vi deo naturligvis til favoritt restauranten min

Jeg lastet også opp en helt ny video på kanalen. Jeg vet dere kanskje er litt lei av å høre om YouTube men jaja Hahaha. Jeg digger det så det er bare så moro at jeg kan se tilbake på turen min og dele opplevelsen med dere.

Jeg har også satt et lite trenings mål som vil holde meg motivert også. Jeg har lagt merke til at mobilen har en skritt teller på helse appen. Jeg har også en fitbit jeg ikke bruke så ofte men i hvert fall har jeg bestemt meg for å gå hvert fall 10 000 skritt hver dag. Selv om jeg er hjemme så skal jeg holde meg i aktivitet. Hehe. Og jeg foretrekker å gå fordi noen ganger føles det ikke ut som trening. Men i hvertfall 10 000 skritt hver dag er utfordring nå.

Jeg vil ikke vente til nyttår så jeg kan putte det som nyttårsforsett haha men dette er noe jeg kan gjøre hver dag.

I morgen har jeg forelesning klokken 13:00. Så jeg tenkte å stå opp tidlig for å skrive litt ideer og på oppgaven jeg må levere neste måned. Eller den er egentlig til januar men jeg vil levere før jul.

Jeg skal også kjøpe laken i morgen haha. I butikken Hema. Det er nesten som en liten IKEA. De har alt. Sminke, klær, interiør og masse mat. Salg har de også så det er den perfekte anledningen.

Vi oppgraderte også gardinene. Jeg elsker disse og nå har vi to gardiner. En for kvelden og en for dagtid. Den for kvelden er for at solen ikke skal skinne gjennom mens vi sover om morgenen.

Jeg var på en bursdag i går. Super koselig og veldig god mat.

Kjempe fin solnedgang i Nederland hver dag.

Vi blogges <3

-Alissa

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg