Det beste vlogging kamera

Hei fine! Jeg har ikke snakket så mye om det nye kamera jeg kjøpte for ikke så lenge siden. Jeg kjøpte Canon g7X mark ii og jeg er super fornøyd.

Kvaliteten er så bra og den er så rask.

Det er et stort pluss at den har touch screen. Det eneste negative med den er at den fokuserer litt sakte på ting. Så noen ganger går jeg glipp av et bilde hvis jeg må dra opp kamera fort.

Det er veldig kompakt og lite så jeg kan putte den i lommen eller i vesken.

Disse bildene ble tatt med dette kameraet .

Jeg synes også det er fint at man kan koble kamera til telefonen via nett. Så jeg kan legge ut bilder med høy kvalitet på bloggen og på instagram raskt.

Jeg kan også sette kamera på tidsforløp og det er det ikke alle kameraer som har. Det tar også veldig fine bilder når det er mørkt ute.

Et annet kamera jeg har hatt lenge som også er bra er sonyA5000. Det er mange bloggere som har dette og det er litt billigere enn Canon.

Den har ikke touchscreen men man kan gjøre mye av det samme.

Jeg gjorde en rask unboxing i en av vloggene mine. Hvis du vil se vloggene så er navnet Alissa Cao.

Man ser en stor oppgradering i vloggene etter at jeg fikk dette kameraet haha.

Vi blogges <3

-A

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg