Baker med venninner

Hei fine! I dag etter forelesning bestemte venninnene mine og jeg at vi burde bake litt.

Jeg ville bare lage noe lett så jeg bestemte meg for sjokolade cookies. Jeg trengte bare 3 ingredienser så det var lett.

– 1 egg

– nutella

– mel

Blander du dette sammen så blir det deig og setter dem inn i ovnen.

Vi spiste også noen jordbær. De var litt dyre men Samma det Hehe. Det var girls night/ ettermiddag.

Nå er jeg på vei hjem. Sitter på toget mens jeg skriver dette innlegget.

Disse bildene er uredigert.

I dag hadde jeg bare en forelesning. Etter forelesning måtte to andre venninner og jeg vente på en annen venninne som skulle være med oss.

Det kommer selvfølgelig vlogg haha. Sammen med alle venninnene mine. De er så søte. De kommer også fra forskjellige steder. Hun dere ser bilde av er fra Brasil og Tyskland. Men hun vokste opp i Kina i noen år.

Koselig kveld !

Vi blogges <3

– A

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg