Black Friday

Hei fine! Wow for et kaos det var i byen. På senteret i Nederland hadde det vakter for å passe på at det bare var noen få av gangen som fikk gå inn på de dyre stedene. Merker som for eksempel Michael kors, LV Osv…

Jeg må minne meg selv på at 20% avslag på noe dyrt er fortsatt dyrt Hahaha.

Men jeg tenkte å gi dere mine tips på hva dere burde se etter i dag før salget er ferdig. Hvis du er litt sånn som meg og glemmer litt i mengden av hva som er verdt å kjøpe.

Når jeg ser for mye ting i butikkene så legge jeg merke til at jeg shopper mer av det jeg tror jeg trenger enn det jeg faktisk trenger.

Elektriske tannbørster. Dette er noe tvillingen min har investert i men nå er det faktisk bra salg på dette.

Tidløse klær. Du vet den type klær som man faktisk kan bruke selv om det har gått 10 år. Jepp det er på tide å se etter dem type klær enn trender.

Parfyme. Armani eller Viktor & Rolf kan koste 1000 kr men i denne helgen la jeg selvfølgelig merke til at gavesett var på salg

Reiser. Tro det eller ei men flybillettene mine var billigere nå enn før. Da blir det en liten hjemreise i januar . Gleder meg til å spise norsk kebab, være med familien og venner!

Koffert. Jeg elsker håndbagasje kofferten min akkurat nå. Den er så enkel å ta med seg og den har hjul. Eller kanskje det er en bag du har ønsket deg lenge?

Merkeklær. Dette kan være ganske dyrt så man kan slå til nå med en god deal.

Dette innlegget er ikke sponset men du kan spare noen kroner ved å shoppe på nett så trenger du ikke å gå gjennom alt kaoset.

Ikke glem cyber monday denne mandagen. Elektronikk på salg er alltid bra for min del. Jeg elsker tek!

I går kveld dro jeg på master åpen dag for å sjekke ut universitetene og kanskje hvilken master jeg vil søke på neste år. Det er viktig å søke tidlig fordi det er mye papir arbeid og andre ting som må gjøres før man søker.

Noen skoler vil at man skal ha høye karakterer og det er litt kijpt om man ikke kommer inn fordi man mangler 0.1 i snitt.

Det kommer selvfølgelig en liten black friday Haul på bloggen når alt har kommet til leiligheten men det tar sikkert litt tid siden det er så mange som shopper på nett haha.

Det var en liten oppdatering fra meg.

Vi blogges <3

-A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg