Black weekend – fullt kaos!

Gjesteinnlegg av Caroline

Hei dere!

Denne helgen har jeg gjort noe virkelig utenfor komfortsonen. Det er nok ikke alle som ville sagt ja til dette, men jeg er full av energi om dagen! Det er deilig å tenke på at man ikke trenger å stresse hele tiden, og jeg var heldig som var tidlig ute med jule-gaver! 

Shopping er nok noe av det jeg syns er både gøy og slitsomt. Samtidig som jeg syns det er helt forferdelig, dersom jeg ikke er i shopping-humør.

Både fredagen og lørdagen fikk jeg nemlig jobbe, og det betyr at jeg jobbet på black weekend! 

Jeg har alltid trodd at det må være gøy, å jobbe på black friday… men det var noen ganger det ble HELT KAOS! Når man gikk i senteret føltes det ut som man var sild i tønne. 

Med andre ord: Man vet virkelig ikke hva det vil si å jobbe på Black weekend, før man står i det!

All ære for de som gjør det, og de som tar seg tid til å våkne gry-tidlig for å dra på senteret å få early bird- tilbudene!

Det var ikke en eneste parkering som var ledig på senteret, og jeg er sikker på at bussene var stapp-fulle når de dro frem og tilbake! Det var kø på motorveien, og jeg tenker at ikke alt skyldes shopping-gærne folk. 

Det var tross alt fredag også! Folk skal gjerne andre ting, som å dra på hytten, eller reise hjemover. Det ble nok ekstra fullt grunnet shopping i tillegg til rush-trafikk!

Glad det er et helt år til neste gang, samtidig som jeg skulle ønske det var slik litt oftere.

For å jobbe på black weekend var både krevende, morsomt og utrolig lærerikt!

 

Har du benyttet anledningen til å shoppe?

– Caroline C <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg