Dukker ikke opp

Hei fine! Du vet når du venter spent på at en pakke skal komme også sitter du hjemme hele dagen for å passe på at du kan ta den imot. Ja… også dukker den ikke opp.

Den følelsen. Det eneste de skrev var at vi ikke var hjemme så de kommer i morgen. Men vi var hjemme haha.

Tror at black friday gjør at pakker ikke kommer i tide uff. Sikkert sykt mange som har bestilt alt mulig på nett. Inkludert meg selv… men jeg fikk en pakke i dag. Så vi får se når de andre kommer.

Jeg fikk også en god nyhet i dag at L’òreal gjerne ville sende meg flere produkter jeg kunne teste ut og anbefale. Altså det er veldig spennende. Produktene de sender til meg er selvfølgelig gratis. Det er så gøy og spesielt siden jeg elsker å teste ut nye produkter.

Om 2 dager skal jeg til frisøren. Jeg gleder meg til å farge håret. Det er noe jeg ikle har gjort i år men det er fint å ha nytt og fresh hår før jul.

Jeg skal selvfølgelig legge ut et lite blogginnlegg om det også.

Det er jo litt annerledes å dra til frisøren når man er i utlandet.

Vi fikset på gardinene i leiligheten og tenkte å oppgradere den litt. Da jeg var hos venninnen min, la jeg merke til at vi kan bruke rommet mye bedre.

Jeg har tre ganger så stor plass som henne haha så jeg må bare omplassere møblene.

Vi blogges <3

A

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg