Tvillingene klare for forandring

Hei fine! Da er jeg også klar for en liten forandring. Det var utrolig morsomt at både min tvilling og jeg drar til frisøren i dag. Vi hadde ikke snakket om det på forhånd men på mandag tekstet hun meg og sa at hun skal farge og klippe håret.

Men nå er jeg på vei til min frisør avtale.

Jeg skal farge håret lys brunt tror jeg og Caroline skal ha blondt balayage.

To store bokser kom på døren haha. Litt sånn #afterblackfriday.

Vi skal også levere noe tilbake fordi det ikke passet.

Venninnene mine og jeg planlegger en middag rett før nytt år. Vi tenkte å spise på et burger sted i byen.

Jeg fikk vite at det blir en liten tur til den andre siden av Nederland til jul. Det blir så koselig.

Jeg er veldig fornøyd med denne. Jeg likte ikke så godt elektrisk tannbørste før men jeg ser fordelene med det.

Den var også pakket med en reise boks som var super søt. Ikke liten men stødig.

I går skrev jeg ned flere video ideer og vurderer kanskje vlogmas om det ikke blir for stressende. Ellers så gjør jeg bare som vanlig og laster opp 3 ganger i uken. Bloggen prøver jeg å skrive et innlegg annenhver dag.

Jeg elsker å farge håret og synes det alltid blir en stor forandring når jeg gjør det. Det er også koselig haha.

Vi blogges <3

-A

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg