Forandringen

Hei fine ! Wow jeg hadde en så bra opplevelse i salongen. De spurte om jeg ville ha noe å drikke og stedet var utrolig fancy.

Her kommer resultatet

Jeg elsker resultatet og du kan sjekke ut det forrige innlegget mitt på hvordan hårfargen var før. Denne forandringen er perfekt. det var akkurat det jeg ville ha.

For de som lurer så er dette bayalage og jeg farget også resten av håret. Men jeg ville ikke at fargen skulle være lys på toppen av hode så derfor er det mørkere. Min naturlig hårfarge er sort så når det kommer ettervekst så ser man det ikke så godt.

Dette steder er så bra. Det het Rob Peetoom og de hadde andre steder rundt i verden. Blant annet New York og Bali. Det er utrolig kult. I Bali hadde de også svømmebasseng og greier. Denne hårsalongen var like fancy som bildene på nettsiden dems.

De hadde tre etasjer.

Jeg fikk så mange komplimenter på håret og jeg hadde også på meg nye bukser som du kan sjekke ut når vloggen kommer ut. Når det kommer til outfit så synes jeg det er lettest å dele via vloggen.

I dag hadde vi gjeste foreleser fra Ambassaden USA i Nederland. det var veldig spennende og vi hjalp ambassadøren med litt research til hans andre master.

Jeg elsker å farge håret. Det å være hos frisøren er også en utrolig fin opplevelse. Jeg elsker følelsen av at håret blir vasket og jeg elsker lukten av nytt farget hår.

Fargingen tok 2 timer så det var ganske raskt.

Frisøren anbefalte meg å vaske håret to ganger i uken. Og passe på at jeg brukte riktig type shampoo for å beholde hårfargen.

De i kassen ga meg et magasin og den er utrolig fin. Det var mange bilder av forskjellige stiler og hårfarger. Fine bilder også. Det fikk meg til å tenke på hvordan jeg kan være mer kreativ i bildene mine. Hehe

Vi blogges <3

– A

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg