Ny inn

Hei fine! Black friday var en suksess for min del. Jeg har oppgradert en del av garderoben. Jeg kjøpte en ny genser og et nytt skjerf.

I dag var vi innom IKEA og kjøpte en kallax. Jeg er super fornøyd med denne. Det er en bokhylle og vi skiller mellom sengen og studioet.

Nytt skjerf fra Tommy Hilfiger kjøpte jeg også. Det var salg. Jeg er veldig flink til å ta vare på skjerfene mine. Et av skjerfene jeg har, den har jeg hatt siden jeg var 9 år gammel. Det passer ennå. Ikke stilen men man får litt Britney spears følelse haha. Venninnen min kommenterte det når jeg sa at jeg hadde hatt den lenge.

Planene for i morgen er å redigere flere videoer. Jeg viser dere blant annet min sminke kolleksjon i de kommende videoene mine. Alt vi gjorde i Amsterdam.

Ukens spørsmål :

Hva er planene for desember?

Jeg skal en tur til Maastricht. Det er på sørsiden av Nederland.

Vurderer du å kjøpe iPhone XS?

Det gjør jeg, men bare vurderer inntil videre. Jeg er jo fortsatt glad i den telefonen jeg har nå.

Hva er ukens sang?

Ukens sang for meg er Thank you, Next av Ariana Grande

Hva ser du på TV?

Vi ser gjennom det beste som skjedde under fotball kampen

Skal du kjøpe julestjerne blomster i år?

Kanskje, men jeg er så dårlig på å holde blomster i livet.

En venninne av meg fant en ny app hvor man kan passe på dyr som hund og katt. Det er så koselig! Jeg elsker dyr så det hadde vært perfekt om man vil ta vare på et dyr i noen dager.

Vi blogges <3

-A

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg