Vlogmas 2018

Hei fine! I år tenkte jeg å ha vlogmas i 12 dager. 12 days of Christmas. Jeg kommer til å legge ut en ny episode hver dag i 12 dager. Dette er litt annerledes enn det jeg gjør til vanlig. Jeg prøver å hvert fall laste opp 3 ganger i uken. «Alissa C» er navnet på Youtube.

Jeg gleder meg masse. Jeg håper at jeg klarer det.

I dagens vlog utforsker jeg noen byer i Nederland. Jeg viser dere også antrekket mitt til en bursdag. I Nederland liker de at det er casual.

Jeg dro også til treningssenteret i dag. Så jeg er glad for at jeg fikk trent litt med jentene. Det er en stund siden sist så nå er bena ganske støl.

Hvis du synes det et interessant med en treningsvideo så kan jeg filme det kanskje. Kanskje når jeg blir litt bedre haha.

Jeg trener mest for helsen og for å kunne spise det jeg vil.

Jeg liker at dette treningssenteret var ganske stort. Det var også fancy og rent. De hadde også en sauna så alle medlemmer får lov til å bruke den om de har lyst.

I kveld så har kjæresten en overraskelse middag. Det er så koselig!

Akkurat nå sitter jeg på toget på vei hjem. Forhåpentligvis har jeg motivasjon til å jobbe litt med skolearbeid når jeg kommer hjem.

Vi blogges <3

-A

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg