HOTSPOT I AMSTERDAM

Hei fine! Jeg og venninnene mine dro til Amsterdam i helgen og jeg vil anbefale å spise her om du noen gang skal dra til Nederland. 

Vi spiste på The Baked potato shop. Dette stedet er perfekt for alle. De serverer god salat og bakt potet. Jeg hadde Asian pulled beef og bakt potet med bacon. Du kan velge mellom 230 gram potet eller 460 gram. Jeg ble skikkelig mett av 230 gram, men venninnene mine klarte fint å spise 460 gram hehe! 

Dette stedet var lite og koselig. De har to restauranter i Amsterdam. De som jobbet der var veldig hyggelige. Venninnen min ombestemte seg 2-3 ganger før hun faktisk var sikker på hva hun ville ha hehe, men de sa at det ikke var noe problem. Prisen var også veldig grei. Hvis du vil ha topping så koster det 1 euro per ting du legger på ekstra, og poteten kostet 7 euro. 


 Processed with VSCO with t1 preset
Dette var menyen. Litt annerledes må jeg si. Denne toppen/crop genseren er fra Gina Tricot. Jakken er fra Zara og skjerfet + skoene er fra Tommy Hilfiger. 

Akkurat nå har jeg redigert 5 videoer for de kommende dagene. Jeg snakker engelsk i vloggene mine fordi venninnene mine liker å se vloggene mine og jeg kan også dele livet mitt med flere hvis jeg snakker engelsk. Jeg kan naturligvis legge undertittel på hver video, men det tar ekstra lang tid om jeg må gjøre det for hver eneste video. 

Venninnene mine på bildet kommer fra Tyskland, Brazil, Italia og Nederland. Her sitter vi inne på restauranten. De hadde også internet inne på restauranten så man har noe å gjøre mens man venter på maten. Det var god service og maten var god. Toilettene var veldig rene. 

Vi blogges <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg