avslappende lørdag

Hei fine! I dag er det en chill lørdag. Akkurat nå snakker jeg med en venninne. Jeg gir henne blant annet råd om kjærlighet og dating. 

I går redigerte jeg en bli kjent med meg video. Det er så koselig å komme i julesteming. Jeg hører blant annet på en stjerne skinner i natt, last christmas og all I want for christmas. Venninnene mine og jeg skal ut på middag neste uke. Vi skal spise sushi og de sier at det er et skikkelig bra sted. Jeg foretrekker naturligvis alltid å dra til min favoritt, men tenkte at det er greit å forandre litt på det. 

Jeg dro også til treningssenteret denne uken. Det er første gangen på lenge. Jeg skulle egentlig i går også men jeg glemte å sette på alarmen, så venninnene mine hadde vært ferdig med å trene innen jeg hadde klart å dra til treningssenteret i tide. 

Jeg har også en eksamen på onsdag i Fransk. Det gruer jeg meg litt til fordi det er muntlig. 

Ja, når man er student i utlandet så blir norsken faktisk dårligere. Jeg er klar over det men men hehe. Det er derfor jeg er glad for at jeg kan skrive litt på bloggen hver dag. Men jeg legger merke til at språket har blitt påvirket. Det er mest skrivingen, men jeg tror at når jeg drar til Norge i januar at jeg skal kjøpe flere bøker på norsk eller no. Jeg snakker nesten aldri norsk, med mindre jeg snakker med søstrene mine. Så akkurat nå snakker jeg mest engelsk og nederlandsk. Hvis jeg snakker med moren min så snakker vi kinesisk. 

I går kveld lagde vi skikkelig digg lasagne. 

Venninnene mine og jeg dro til en asiatisk butikk. Uff toget var helt fullstappet med folk, og jeg kjøpte 4.5 kg ris. Jeg drar ikke så ofte til asiatiske butikker fordi den jeg vanligvis drar til har blitt lagt ned. Derfor må jeg dra til den andre siden av byen hvis jeg vil ha de samme produktene. Jeg kjøpte blant annet 6 pakker nuddel suppe og rispapir og risnudler. Jeg tenkte å lage ferske vårruller. Rispapiret kan man sette i varmt vann og da blir det mykt nok til å rulle inn nudler, kjøtt og agurk. 

Vi blogges <3 
– A 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg