Takknemlig

Hei fine! Jeg føler med super takknemlig i dag for at jeg har så mange bra folk rundt meg. Det er spesielt i juletiden at jeg har tid til å tenke litt over hvordan året har vært og hva fremtiden vil bringe. Familien min og vennene mine støtter meg 100% på det jeg gjør og de er til og med i videoene mine. De hjelper meg når jeg føler meg trist og oppmunterer meg enda mer når jeg er glad. 

Jeg føler meg også super heldig som har fine lesere så tusen takk for at DU har lest bloggen i år. Fremover kommer det bare flere og flere innlegg og forhåpentligvis får jeg fotografert mer av byene i Nederland. 

Akkurat nå snakker jeg med venninnen min. Det er så koselig. Vi snakker blant annet om hvor vanskelig det er å finne bolig i utlandet. Jeg vil anbefale å prøve å finne bolig eller i det minste se etter bolig 6 måneder i forveien. Jeg var heldig og vi betalte en måned hvor vi ikke bodde i leiligheten, men jeg har masse plass nå. Venninnen min bodde blant annet i sentrum også men hun hadde bare et rom og måtte dele kjøkken og bad med 2 andre. Det kan være vanskelig å bo med folk man ikke kjenner. Til og med naboer kan være vanskelig. Så venninnen min hadde også problemer med at naboen kjeftet skikkelig på henne om hun hadde på litt musikk. Det er litt skremmende. 


Hvis det er en butikk jeg skulle ønske var i Nederland så er det sephora. Jeg glemte helt å sjekke om de hadde det når jeg dro til Luxemburg. Derfor knuste hjerte mitt litt når jeg så at de hadde det i sentrum. Det var allerede stengt fordi det var så sent. 

Jeg er veldig glad for at vi i det minste har primark her. Primark er så billig og perfekt hvis man vil ha ting som man ikke bruker så ofte. Ting jeg blant annet kjøper er sokker, strikker, belter og kanskje noen hårbøyler. Det er også et perfekt sted å kjøpe tights osv fordi det koster 40 kr. Jeg tror det dyreste de har i butikken er jakker. 

Vi blogges <3 
– A 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg